
Hög kvalitet
Produkter av hög kvalitet med rekommendationer och navigering

Säker betalning
SSL-certifierad betalning med auktoriserade betalningsleverantörer

Snabb leverans
Snabb internationell frakt med spårning
Nyanlänt
Vi rekommenderar
Bästsäljare
Lager-rea
Kundtjänst
Lär dig mer om att beställa i vår e-butik, dina leveransalternativ och vår returpolicy.

Leverans
Våra elscooter-delar och tillbehör levereras av den valda frakttjänsten
(inklusive ett spårnummer) till ett ombud. Leveransen kan även ske till din dörr
med hjälp av en DPD-kurir.
Du kan välja leveransmetod på kassasidan, bredvid listan över dina varor. Om du har valt leverans till en ombud utifrån den adress du anger, kommer systemet automatiskt att ge dig den närmaste listan över ombud. Du kan välja den som passar dig bäst. Ombud kan också väljas genom att öppna kartan.
Om vi får din beställning innan 15.00 packar vi den och förbereder den för
leverans samma dag. Vår frakttjänst levererar beställningar inom 4-5 arbetsdagar.
Föredrar du ett snabbare alternativ på 2-3 arbetsdagar? Då ska du välja vår (något
dyrare) DPD-tjänst.
Ja. Vårt system kommer att generera ett spårningsnummer innan din beställning skickas. Du får ett meddelande när paketet skickas. Detta meddelande kommer att innehålla ditt spårningsnummer och genom att klicka på det kommer du till sidan för spårning av din försändelse. Du kan alltid kontrollera ditt spårningsnummer i ditt nopedals.eu-konto.

Betalning
- Kredit- eller debetkort – för en omedelbar betalningsbekräftelse.
Betalningsprocessen hanteras av vår partner Stripe (samma
betalningssystem som Amazon använder). Allt du behöver göra är att
ange dina kortuppgifter och beställa. - PayPal – Om du föredrar PayPal så har vi goda nyheter: vi accepterar
det betalningssättet. - Banköverföring – Betalningsbekräftelse inom 24 timmar. Du kommer
att få instruktioner via mejl. Du måste skicka pengarna till SEB-kontot
som anges i mejlet. Skicka din betalning direkt till vårt bankkonto. Viktigt: använd ditt
ordernummer som betalningsreferens. Ditt beställning skickas inte ut förrän
den fullständiga betalningen har inkommit.
Ja. Fakturan skickas via e-post efter att beställningen har slutförts.

Returer
För defekta produkter vänligen kontakta oss via e-post – [email protected] Bifoga en bild av den defekta artikeln och ge en förklaring till situationen. Ange också om du vill ha en återbetalning eller om vi ska ersätta varan. Efter att ha bedömt situationen kommer vi att återbetala din beställning eller skicka en gratis ersättningsartikel.
Inom 14 arbetsdagar efter att du har fått din vara kan du returnera den om du inte gillar den. I det här fallet får varan inte vara skadad eller uppackad. Om dessa villkor är uppfyllda kommer varan att ersättas inom 5 arbetsdagar.
Ja. Om du vill returnera en artikel som inte passar din elscooter kontaktar du oss via e-post – [email protected] (om artikeln inte är skadad ersätts den). Du måste täcka de extra leveranskostnaderna (eller 50 kr).