Nyanlänt

Vi rekommenderar

Bästsäljare

Lager-rea

 
 

Kundtjänst

Lär dig mer om att beställa i vår e-butik, dina leveransalternativ och vår returpolicy.

Hur levereras min beställning?

Våra elscooter-delar och tillbehör levereras av den valda frakttjänsten
(inklusive ett spårnummer) till ett ombud. Leveransen kan även ske till din dörr
med hjälp av en DPD-kurir.

Hur väljer jag mitt leveranssätt?

Du kan välja leveransmetod på kassasidan, bredvid listan över dina varor. Om du har valt leverans till en ombud utifrån den adress du anger, kommer systemet automatiskt att ge dig den närmaste listan över ombud. Du kan välja den som passar dig bäst. Ombud kan också väljas genom att öppna kartan.

När får jag min beställning?

Om vi får din beställning innan 15.00 packar vi den och förbereder den för
leverans samma dag. Vår frakttjänst levererar beställningar inom 4-5 arbetsdagar.
Föredrar du ett snabbare alternativ på 2-3 arbetsdagar? Då ska du välja vår (något
dyrare) DPD-tjänst.

Kommer jag att kunna spåra min försändelse?

Ja. Vårt system kommer att generera ett spårningsnummer innan din beställning skickas. Du får ett meddelande när paketet skickas. Detta meddelande kommer att innehålla ditt spårningsnummer och genom att klicka på det kommer du till sidan för spårning av din försändelse. Du kan alltid kontrollera ditt spårningsnummer i ditt nopedals.eu-konto.

Hur kan jag betala för min beställning?
  • Kredit- eller debetkort – för en omedelbar betalningsbekräftelse.
    Betalningsprocessen hanteras av vår partner Stripe (samma
    betalningssystem som Amazon använder). Allt du behöver göra är att
    ange dina kortuppgifter och beställa.
  • PayPal – Om du föredrar PayPal så har vi goda nyheter: vi accepterar
    det betalningssättet.
  • Banköverföring – Betalningsbekräftelse inom 24 timmar. Du kommer
    att få instruktioner via mejl. Du måste skicka pengarna till SEB-kontot
    som anges i mejlet. Skicka din betalning direkt till vårt bankkonto. Viktigt: använd ditt
    ordernummer som betalningsreferens. Ditt beställning skickas inte ut förrän
    den fullständiga betalningen har inkommit.
Kan jag få en faktura?

Ja. Fakturan skickas via e-post efter att beställningen har slutförts.

Hur kan jag returnera en vara med defekter?

För defekta produkter vänligen kontakta oss via e-post – info@nopedals.eu Bifoga en bild av den defekta artikeln och ge en förklaring till situationen. Ange också om du vill ha en återbetalning eller om vi ska ersätta varan. Efter att ha bedömt situationen kommer vi att återbetala din beställning eller skicka en gratis ersättningsartikel.

Kan jag returnera en vara som jag inte gillar?

Inom 14 arbetsdagar efter att du har fått din vara kan du returnera den om du inte gillar den. I det här fallet får varan inte vara skadad eller uppackad. Om dessa villkor är uppfyllda kommer varan att ersättas inom 5 arbetsdagar.

Kan jag returnera en vara som jag beställt av misstag?

Ja. Om du vill returnera en artikel som inte passar din elscooter kontaktar du oss via e-post – info@nopedals.eu (om artikeln inte är skadad ersätts den). Du måste täcka de extra leveranskostnaderna (eller 50 kr).

Fler frågor?

Kontakta oss